• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Vad händer om man inte har Tink? Jag har aldrig kunnat koppla mitt konto till tink. Står bara ”anslutningsproblem”.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag blev nekad hos Bluestep efter att ha skickat in kontoutdrag för tre månader. Då var det inte ens betting involverat..

Jag tror bara dom bekräftar din identitet och låter bankkontot ansluta till Divide kontot automatiskt så slipper dom dubbelkolla en massa innan utbetalning. Dom orkar inte kolla alla transaktioner osv. Har nån nånsin blivit nekad nånstans pga att dom sett du har massa betting transaktioner enligt Instantor el Tink typ?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Någon som vet hur länge man behöver vänta på att uttöka sin kredit vid beviljande av det här erbjudandet om 25k?
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Detta var ett väldigt rörigt inlägg :D
Alla har väl inte skrivandets gåva! Vilken onödig kommentar!! Sett många av dina inlägg och dom är inte alltid välskrivna om vi nu ska hacka på varandra! Vilket inte detta forum är till för!!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Alla har väl inte skrivandets gåva! Vilken onödig kommentar!! Sett många av dina inlägg och dom är inte alltid välskrivna om vi nu ska hacka på varandra! Vilket inte detta forum är till för!!

Fast det hjälper ju dig själv mest om du skriver så tydligt som möjligt, så att folk förstår vad du vill ha sagt och kan hjälpa dig istället för att försöka gissa sig fram :)
Det blir så lätt missförstånd annars.
Mest det :)
 
H

Hej12345

Gäst
Poäng: 0
hmm Tink kollar väl igenom kontot och ser lån kopplade till kontonumret tror jag . Men om man har konto hos en till bank som man i princip aldrig använder till något bör man väl vara safe antar jag?
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Fast det hjälper ju dig själv mest om du skriver så tydligt som möjligt, så att folk förstår vad du vill ha sagt och kan hjälpa dig istället för att försöka gissa sig fram :)
Det blir så lätt missförstånd annars.
Mest det :)
Okej upplevde det inte så rörigt. Ingen annan som verkar tyckt så men får väl vara tydligare i fortsättningen då! Så folk förstår!
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jag blev nekad hos Bluestep efter att ha skickat in kontoutdrag för tre månader. Då var det inte ens betting involverat..
Jo men då vill dom specifikt titta på dina transaktioner och du själv fick skicka in en kopia, inget 3e parts programvara som automatiskt skannar lixom. Är mest för säkrare identifikation i såna här fall. Då borde dom oxå fråga vad du ska ha pengarna till och ha kvitton på vad du använt pengarna till som dom lånar ut.
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 894
Mottagna reaktioner
1 662
Poäng
1 117
Är det många som fått detta brev om att dom erbjuder 25k?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp